Prezentacje i wystąpienia publiczne

Autor programu: 

Magdalena Ignaczak

Psycholog, doradca, szkoleniowiec. Celem pracy we wszystkich obszarach, którymi się zajmuje jest dzielenie się aktualną wiedzą oraz doświadczeniem z osobami i podmiotami koncentrującymi się na rozwoju, dawanie inspiracji do zmian i ulepszeń, umacnianie pozytywnego myślenia a także postawy aktywnej. Kieruje się przekonaniem, że życie z pasją daje największą satysfakcję i spełnienie zarówno w pracy zawodowej jak i sferze osobistej.

Szacowana liczba dni szkoleniowych: 
2
Krótko o szkoleniu: 

Umiejętność profesjonalnego prowadzenia wystąpień publicznych należy obecnie do kręgu najbardziej pożądanych kwalifikacji. Prezentacje przed audytorium są elementami funkcjonowania zawodowego coraz szerszego kręgu specjalistów – począwszy od szkoleniowców, prawników, handlowców a skończywszy na pracownikach administracji publicznej, inżynierach czy informatykach. Nie w każdym przypadku zdobyte wykształcenie czy doświadczenie zawodowe przygotowuje do wystąpień a nie każda osoba posiada cechy ułatwiające prezentowanie idei na forum publicznym. Niewątpliwie jednak każdy może nauczyć sie podstawowych zasad efektywnej prezentacji i pracować nad kształtowaniem umiejętności z tego zakresu.

Korzyści ze szkolenia: 

1. zadowolenie oraz zrozumienie tematu przez odbiorców wystąpienia
2. płynność prowadzenia wystąpienia
3. wspomaganie budowania profesjonalnego wizerunku reprezentowanej firmy
4. zbudowanie osobistego wizerunku profesjonalnego mówcy
5. możliwość przekazania informacji, które zostaną zapamiętane, wiedzy, która będzie mogła być użyta lub argumentów, które przekonają odbiorców
6. opanowanie emocji oraz komfort prowadzenia wystąpień niezależnie od pojawiających się trudnych sytuacji

Umiejętności, jakie nabędą uczestnicy: 

1. dobór rodzaju wystąpienia do potrzeb i oczekiwań odbiorców
2. tworzenie planu i konspektu prezentacji z zachowaniem reguł projektowania wystąpienia
3. tworzenie profesjonalnej prezentacji multimedialnej oraz materiałów dydaktycznych wspomagających proces przekazywania informacji
4. wykorzystanie umiejętności komunikacyjnych dla zapewnienia efektywności procesu przekazywania wiedzy
5. wykorzystywanie metod skupiania uwagi, przekazywania wiedzy, argumentowania oraz prowadzenia dyskusji
6. wykorzystanie technik radzenia sobie z tremą i stresem oraz trudnymi pytaniami a także uczestnikami wystąpienia

O szkoleniu

Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie

Analiza przypadku (Case Study)
Ćwiczenia indywidualne, zadania
Dyskusja
Film
Praca w małych grupach
Pytania i odpowiedzi
Scenki z odgrywaniem ról
Testy
Wykład z prezentacją

Zapisy tradycyjne

Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.

Zgłoszenie w formacie
MS Word 2007 + (DOCX)
Zgłoszenie w formacie
MS Word 97 (DOC)
Zgłoszenie w formacie
Adobe Acrobat (PDF)
Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx